Ester Wevers – Secretaris
Jeniene Booi – Alg. bestuurslid
Jordy Tuin – Alg. bestuurslid

Steun ons

Er moeten nog ongeveer 160 gedenkstenen worden gemaakt en geplaatst. Daar is een behoorlijk bedrag voor nodig. Wij stellen het zeer op prijs als u ons daarbij financieel wilt ondersteunen.
Dat kan op verschillende manieren.

A. U doneert een bedrag
U maakt een bedrag aan SGM over, als bijdrage voor de aanschaf van de gedenkstenen.

B. Wordt donateur
Als u donateur van onze stichting wordt betaalt u ieder jaar een bedrag van minimaal €10,-. Als donateur krijgt u een uitnodiging voor de steenleggingen.

Neem contact met ons op.
Wilt u meer over deze mogelijkheden weten, neem dan contact met ons. Dat kan per e-mail: info@stichtinggedenkstenenmeppel.nl.

Overmaken van een bedrag
U kunt uw bijdrage of contributie storten op IBAN NL55 RABO 0325 936234 onder vermelding van uw naam en e-mailadres.